7/28/10

The process of shopping...

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

I thought these photos were great from blogger Caroline Lundh. Right when I saw them I thought of the process of shopping... The happy face we have on the ride there, then we see the beautifully displayed rack, then we see the piece that catches are eyes in between everything else (kind of like the handsome boy in the crowd) we then decide if its a must have or if we sadly pass it up... I wonder if she got the Acne Jacket, I would definitely wear that bomber fur jacket. Would you?

French Translation:
Je pensais que ces photos ont été formidables de blogger Caroline Lundh. Au moment où je les ai vus J'ai pensé que le processus de shopping ... Le visage heureux que nous avons sur le tour là-bas, nous voyons la grille magnifiquement s'affiche, puis on voit la pièce que les captures sont les yeux entre tout le reste (un peu comme le beau garçon dans la foule), nous avons alors décider si elle a doit avoir ou si, malheureusement, il nous laisser passer ... Je me demande si elle a obtenu la veste de l'acné, je voudrais certainement porter cette veste de fourrure de bombardiers. Souhaitez-vous?

via Uteserveringar och acne-förälskelse

No comments: